Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sędziejowicach
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
inspektor ds. kadrowo-księgowych
-
Nazwa i adres jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sędziejowicach
ul. Wieluńska 7, 98-160 Sędziejowice
-
Stanowisko: inspektor ds. kadrowo-księgowych.
-
Wymiar czasu pracy: 1 etat (pełny wymiar czasu pracy).
-
Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.
-
Wymagania niezbędne dla osób biorących udział w naborze:
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
-
nieposzlakowana opinia;
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
wykształcenie i staż pracy:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w przypadku wykształcenia wyższego lub co najmniej 5-letniego stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
-
Wymagania dodatkowe dla osób biorących udział w naborze:
1) preferowane będą osoby z doświadczeniem w pracy w jednostkach samorządowych, szczególnie posiadające praktykę w księgowości;
2) preferowane będą osoby posiadające wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ekonomicznym;
3) znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości oraz o pracownikach samorządowych;
4) dobra znajomość prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych, o ochronie danych osobowych;
5) znajomość zasad księgowości budżetowej, plan kont i klasyfikacji budżetowej;
6) znajomość obsługi programów płacowo-kadrowych;
7) znajomość obsługi programu Płatnik;
8) umiejętność organizacji własnej pracy;
9) umiejętność pracy w zespole.
7. Zakres wykonywanych zadań:
-
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej Ośrodka.
-
Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
-
Ewidencja dokumentów finansowo-księgowych.
-
Prowadzenie ewidencji środków trwałych wartości niematerialnych i prawnych.
-
Obsługa bankowości elektronicznej – terminowe dokonywanie opłat i rozliczeń.
-
Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowo – księgowej Ośrodka, w tym prowadzenie rozliczeń z ZUS i US.
-
Udział w opracowaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z głównym księgowym i kierownikiem jednostki.
-
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków.
-
Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej.
-
Prowadzenie postępowań dotyczących zamówień publicznych.
-
Przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz finansowych z wykonanych wydatków i dochodów.
-
Przygotowanie dokumentów do archiwum Ośrodka.
-
Sporządzanie naliczeń odpisów na ZFFŚ, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa.
-
Kontrola prawidłowości inwentaryzacji przeprowadzanych w Ośrodku (rozliczanie inwentaryzacji rocznych).
-
Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji na danym stanowisku.
-
Prowadzenie rejestru dokumentów w obrębie prowadzonych spraw, w tym rejestrów umów;
-
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego, nieujętych w powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki pracy kadrowo-księgowej.
8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
2) stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas określony lub na czas nieokreślony;
3) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy;
4) praca w wymiarze - 1 etat - pełny wymiar czasu pracy (40 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku);
5) praca przy komputerze (praca z monitorem ekranowym);
6) praca ze sprzętem biurowym: m.in. komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka;
7) miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 7, 98-160 Sędziejowice (budynek parterowy bez schodów).
9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziejowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
10. Wymagane dokumenty:
1) podanie o pracę z uzasadnieniem (własnoręcznie podpisane);
2) kwestionariusz osobowy dla kandydata (własnoręcznie podpisany);
3) życiorys (CV) własnoręcznie podpisany;
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
5) kopie posiadanych świadectw pracy;
6) w przypadku trwającego zatrudnienia oświadczenie o okresie zatrudnienia, rodzaju umowy i rodzaju wykonywanej pracy, zajmowanym stanowisku;
7) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
9) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe umyślne,
10) kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w sytuacji gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135);
11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji, w przypadku podania danych wykraczających poza dane określone w art. 22¹ §1 i 3 Kodeksu pracy.
11. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. kadrowo-księgowych”
w terminie do dnia 4 czerwca 2025 r. do godz. 15.00 w siedzibie
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 7
lub przesyłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społeczne w Sędziejowicach ul. Wieluńska 7, 98-160 Sędziejowice.
W przypadku przesłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu do GOPS w Sędziejowicach.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
12. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej GOPS oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sędziejowicach.
13. Inne informacje.
Do pobrania na stronie BIP Ośrodka:
1) regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze;
2) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie na wolnym stanowisku urzędniczym.
Dokumenty te dostępne są również w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziejowicach, 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska 7.
Klauzula informacyjna
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Gmina Sędziejowice informuje, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sędziejowicach przy ul. Wieluńskiej 7, tel. 43 677 15 81, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
Kontakt z Inspektorem Danych Osobowych e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
-
Podstawą prawną do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, art. 22¹ §1 i art. 22¹ §4 Kodeksu pracy, art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do procesu rekrutacji, a następnie zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.)
-
Dostęp do Pana/Pani danych osobowych będzie przysługiwał osobom i podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
-
Przysługuje Panu/Pani żądanie dostępu do danych osobowych oraz poprawiania danych osobowych. Ponadto przysługuje Panu/Pani prawo usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
-
Posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem – dotyczy danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody.
-
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędne do rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w procesie rekrutacji.
-
Administrator Danych, deklaruje, że nie przekazuje i nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego.
-
Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
-
Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
Załączniki: